[fedora-el] fedora

Dimitris Glaros dimitrisglaros at gmail.com
Wed Jun 18 22:03:39 UTC 2014

Δημήτρη
Είχαμε κάποτε παλιά ένα forum.....το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος
συντήρησης.

Η αναζήτηση γίνεται πάντα μέσα από το google για ότι προβλήματα έχουμε η
απο το https://ask.fedoraproject.org οπου χρήστες του Fedora βάζουν
προβλήματα και απο κάτω τους λένε λύσεις κατι σαν forum απλά δεν υπάρχει η
περετερο "σαβούρα" των forum

Από κει και πέρα ο καθένας πάει το λειτουργικό του εκεί που θέλει πχ εγω το
εχω workstation-server δηλαδή καθημερινή χρήση internet-video-photo
αλλά και server web-database κλπ κλπ

*Dimitris Glaros*
*skype:dimitrisglaros*
dimitrisglaros at gmail.com