[fedora-el] fedora

NikTh nikth at linuxmail.org
Thu Jun 19 07:03:46 UTC 2014

On 06/19/2014 09:47 AM, Dimitris Tsigenidis wrote:
> Kαταλαβαινω Δημητρη για τον χρονο συντηρησης των φορουμ, δεν ξερουμε ποτε
> τι θα γινει μελλον.
> Σημερα διαβασα για το Ask Fedora, ειναι αυτο που εγραψε ο NikTh χθες,
> φαινεται κατι απλο ομως σιγουρα ειναι μια πολυ καλη προσπαθεια με στοχο να
> βοηθησει τους χρηστες του Fedora.
> Θελει λιγο προσοχη στην guidelines page
> <https://fedoraproject.org/wiki/Ask_fedora_guidelines#List>, εγω για
> παραδειγμα δεν καταλαβα ολα οσα λεει αλλα δεν πιστευω να τα κανω ολα
> αναποδα! [?]
> Η ερωτηση γινετε απευθειας στο ΑSK YOUR QUESTION, δεν βλεπω να ζηταει
> [...]
ασχολούμουν περισσότερο με Social και διάφορα fora. Επίσης και με το Ask
(στην αγγλική του έκδοση όμως).

Πρόσφατα επαναφέραμε το ελληνικό κομμάτι(αν πατήσεις επάνω που λέει
English , θα δεις και τις υπόλοιπες γλώσσες, μαζί και Greek).

Επίσης, είδα πρόσφατα ένα άρθρο[1] που δημοσιεύτηκε στο osarena, από τον
constantinos, περί αυτών των sites (στυλ Ask). Διάβασε το να δεις αν
βοηθάει.

Ότι άλλη απορία ή ερώτηση, σχετικά με την χρήση του Ask, μπορείς να την
κάνεις εδώ.

Σε ότι αφορά το wiki(περί Ask guidelines), μια μετάφραση, να υπάρχει και
στα Ελληνικά, δεν είναι άσχημη ιδέα.

[1]:
http://osarena.net/latest-articles/askubuntu-ke-askfedora-klistos-ke-anichtos-kodikas.html