[fedora-el] fedora

NikTh nikth at linuxmail.org
Thu Jun 19 08:54:08 UTC 2014

Ο τίτλος καλό είναι, να είναι όσο πιο σύντομος αλλά και περιεκτικός
γίνεται(Γνώμη μου). Π.χ εγώ θα προτιμούσα
"Πρόβλημα με Dolphin σε KDE - F20"

Πάνω από το add details βρίσκεται ο τίτλος της ερώτησης. Την γνώμη μου
για τον τίτλο, την έγραψα. :)

On 06/19/2014 11:41 AM, Dimitris Tsigenidis wrote:
> Και κατι ακομη για να το ξερουμε και για αλλη φορα, γιατι βλεπω οτι
> αγχωνομαι (ισως επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα γραψω.)
> Αν θελω να γραψω κατι που αφορα τον Dolphin file manager του KDE...
> Πρεπει στο question (πανω απ το Add details) να γραψω:
> Dolphin file manager, σκετο;
> να συμπληρωσω ''Dolphin file manager fedora 20 KDE'';

Οι ετικέτες βοηθούν στην καλύτερη κατηγοριοποίηση. Επίσης βοηθούν στην
αναζήτηση. Όταν κάποιος ξεκινά να γράφει τον τίτλο μιας ερώτησης, η
μηχανή αναζήτησης του AskBot, ψάχνει να βρει παρόμοιους τίτλους, αλλά
ψάχνει και στις ετικέτες. Έτσι, σου βγάζει όλα τα σχετικά, μήπως και η
ερώτηση υπάρχει ήδη και έχει απαντήθει.

Για εμένα πάντως, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αναζήτησης είναι μέσω της
ρουφιανό-μηχανής που όλοι ξέρουμε. Εκεί, δεν ξεφεύγει τίποτα.

Κάνε ένα bookmark με την παρακάτω διεύθυνση.

site:https://ask.fedoraproject.org/en/questions/
site:https://ask.fedoraproject.org/el/questions/  (για Ελληνικά)