[fedora-el] fedora

Dimitris Tsigenidis dimitriskyrim at gmail.com
Fri Jun 20 11:17:18 UTC 2014

NikTh την παλια απαντηση μου την διεγραψα απ το Ask.
Σε λιγο θα δουμε αν υπαρχει η καινουργια που εκανα copy/paste σε δικο σου
add comment μιας και ειχα κανει λαθος.
Αν οχι (δες και εσυ) θα την ξαναστειλω...την εχω αποθηκευση!

Στις 19 Ιουνίου 2014 - 3:36 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigenidis <
dimitriskyrim at gmail.com> έγραψε: