[fedora-el] Fedora Greece Google Plus Community

NikTh nickth at fedoraproject.org
Sun Jun 22 13:45:11 UTC 2014

On 06/22/2014 03:51 PM, Νέστος wrote:
> Καλησπέρα!
>
> Όπως λες τα social media είναι αναγκαιότητα για την προώθηση σήμερα. Ή
> μάλλον (δυστυχώς) το facebook είναι αναγκαιότητα. Ειδικά στην Ελλάδα, ποιος
> χρησιμοποιεί G+; Δεν νομίζω πως χρειάζεται, θα μπουν (και ίσως θα το
> παρακολουθήσουν) μόνο χρήστες που ήξεραν το Fedora, το έψαξαν και μπορούν
> να το βρουν και αλλού (facebook, twitter, mailing list). Οι σελίδες
> προώθησης στα social media δεν είναι τόσο για τους ήδη ενδιαφερόμενους
> (αφού αυτοί θα ψάξουν και μόνοι τους) αλλά για να κινήσουν το ενδιαφέρον
> των υπολοίπων.
> [...]

Το κάθε social media έχει την δική του ταυτότητα. Έτσι, ενώ στο FB
συμμετέχουν συνήθως απλοί χρήστες, στο twitter συμμετέχουν συνήθως
γνωστοί(famous), ενώ στο G+ συμμετέχουν όλοι οι developers (Linus
Torvalds...και λοιποί). Άσχετα αν όλοι έχουν λογαριασμό παντού.

Οπότε, δεν νομίζω ότι έχει σημασία να λέμε πως το ένα Social Media είναι
αναγκαίο κακό, ενώ το άλλο δεν είναι.

Το Arch για παράδειγμα, έχει ενεργή κοινότητα στο G+, αλλά όχι στο FB.

Μην ξεχνάμε και τα Android. Το G+ είναι προεγκατεστημένο, ενεργό και η
Google έχει κάνει καλή δουλειά σε αυτό το θέμα.

Προσωπικά δεν είμαι Fun κανενός S.M. αλλά τα χρησιμοποιώ (κατά 95%) μόνο
για τις δραστηριότητές μου σε ότι αφορά το Linux.

Επίσης, έχουμε και τα Hangouts ως μια εναλλακτική για διάφορες
διαδικτυακές συναντήσεις.

Τέλος, το G+ χρησιμοποιεί καλύτερα (κατά τη γνώμη μου) την διαχείριση
μιας κοινότητας, διότι ενώ στο FB ο διαχειριστής έχει την απόλυτη
εξουσία, στο G+ μόνον ο Κάτοχος έχει αντίστοιχα δικαιώματα. Μπορούν να
οριστούν Mods, που θα τσεκάρουν για spam..κλπ, χωρίς να έχουν απόλυτη
εξουσία στην κοινότητα.

Φυσικά και δεν θα επιμείνω στο θέμα, αν και οι υπόλοιποι είναι αντίθετοι
ως προς την δημιουργία μιας κοινότητας στο G+, θα σεβαστώ την απόφαση.

Υ.Γ:
Θα πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψιν μας ότι κοινότητα, της οποίας το
όνομα δεν υπάρχει ήδη, μπορεί να ανοίξει **ο οποιοσδήποτε** , χωρίς
καμία άδεια ή κάτι σχετικό, από κανέναν.
Οπότε, ίσως μόνο για να κάνουμε claim κάποιο όνομα, όπως π.χ Official
Fedora Greece, θα μπορούσαμε να προβούμε σε μια τέτοια κίνηση.