[fedora-el] Fedora Greece Google Plus Community

NikTh nickth at fedoraproject.org
Sun Jun 22 16:13:28 UTC 2014

On 06/22/2014 05:15 PM, Nikos Roussos wrote:
> Το πρόβλημα είναι πως μια ανενεργή σελίδα είναι χειρότερη από το να μην
> υπάρχει καθόλου σελίδα. Οπότε καταρχήν θα έλεγα να δούμε αν υπάρχουν
> αρκετοί άνθρωποι που θα θελαν διαχειρίζονται ένα τέτοιο page. Η εκτίμηση
> μου είναι πως κάτι τέτοιο είναι πιο πιθανό να συμβεί στο FB παρά στο G+,
> αλλά δεν το αποκλείω εκ των προτέρων.

Σωστό. Εγώ πάντως είμαι μέσα. Και δεν μιλάω για σελίδα, αλλά για
κοινότητα. Υπάρχει διαφορά μεταξύ σελίδας στο G+ και κοινότητας(G+
Community).
Το αναφέρω απλά για να μην μπερδευτούμε.

> Αν και προσωπικά δεν έχω FB, απ' τη στιγμή που φτιάχτηκε ένα group για
> ελληνικά στο Fedora θα πρότεινα να μετονομαστεί από "Ελληνική Κοινότητα
> Fedora Linux" σε "Fedora Project [Greece]" ή κάτι παρόμοιο. Η κοινότητα
> είναι μία και παγκόσμια. Άλλωστε η χρησιμότητα του group φαντάζομαι πως
> είναι η εξωστρέφεια με νέα και παραπομπές για το Fedora Project. Ο
> τωρινός του τίτλος δίνει την αίσθηση πως αφορά μόνο την κοινότητα του
> Fedora.
>
> ~nikos

Το γκρουπ στο FB το βρήκα έτοιμο. Δεν είχα καμία συμμετοχή στην
δημιουργία του και εκεί είμαι απλό μέλος. Κάποιος που είναι διαχειριστής
εκεί, θα μπορεί να πει αν γίνεται να αλλάξει ο τίτλος του γκρουπ (αν και
νομίζω ότι γίνεται).