[fedora-el] Fedora Greece Google Plus Community

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Jun 23 09:26:35 UTC 2014

> Το γκρουπ στο FB το βρήκα έτοιμο. Δεν είχα καμία συμμετοχή στην
> δημιουργία του και εκεί είμαι απλό μέλος. Κάποιος που είναι διαχειριστής
> εκεί, θα μπορεί να πει αν γίνεται να αλλάξει ο τίτλος του γκρουπ (αν και
> νομίζω ότι γίνεται).

Καλημέρα,

Είναι το πρώτο μου μήνυμα σε αυτή τη λίστα, οπότε σας χαιρετώ όλους.

Έχω admin δικαιώματα στο group και μπορώ να αλλάξω το όνομα της
ομάδας, αρκεί να αποφασίσουμε ποιο θέλουμε να είναι το νέο της όνομα.

Όπως το βλέπω, το group αφορά και απευθύνεται σε ανθρώπους που
κατοικούν ή προέρχονται από την Ελλάδα (ή ανθρώπους που μιλάνε
Ελληνικά) και χρησιμοποιούν, ενδιαφέρονται ή συμμετέχουν στο Fedora
project. Ο υπάρχον τίτλος "Ελληνική κοινότητα Fedora Linux" μου
φαίνεται αρκετά κατάλληλος και δεν θα έμπαινα στον κόπο να τον αλλάξω.
Εξάλλου και ο τίτλος αυτής εδώ της λίστας είναι "el-users -- The
mailing list of the greek Fedora community" (
https://lists.fedoraproject.org/mailman/listinfo/el-users ). Ίσως θα
μπορούσε να παραληφθεί το "Linux" από τον τίτλο του group χάρη
συντμήσεως και μεγαλύτερης ταύτισης με τον τίτλο της λίστας.

Όπως και να έχει, πείτε τη γνώμη σας όσοι ενδιαφέρεστε, και αν
προκύψει σύγκλιση σε νέο τίτλο για το fb group, μπορώ να κάνω την
αλλαγή.

PS. Δεν θυμάμαι καν γιατί, πότε και πως απέκτησα δικαιώματα admin στο
fb group. Αυτή τη στιγμή admins είμαστε εγώ και ο Panos Polychronis.
Αν υπάρχει κάποιος άλλος που θέλει, ή νομίζετε ότι πρέπει να του
δοθούν αυτά τα δικαιώματα, πείτε το να τον προσθέσουμε.

---
Konstantinos Togias
M.Sc. in Mathematics of Computers and Decision Making