[Fedora-he-list] כיווניות ותרגום באתר החדש - עדכון מצב

Elad el.il at doom.co.il
Thu Oct 21 06:35:45 UTC 2010

תודה :-)
אני עדיין עובד עם החבר'ה של האתרים כדי לסדר עוד כמה בעיות קטנות ולא
קריטיות (אני גם צריך לשלוח טלאים לתיקון הבעיות
ב־boot.fedoraproject.org וב־spins.fedoraproject.org).

אגב, חשבתי שנצליח לסיים לתרגם את spins, אבל בעדכון הpot האחרון הוסיפו
לו 200 מחרוזות, אז לא נראה שנצליח לסיים בזמן... לא נורא, בפעם הבאה.

בתאריך 20 באוקטובר 2010 22:39, מאת Oron Peled oron at actcom.co.il: