[fedoraproject.ro] [GSL] Stiu ca s-a organizat un eveniment la care au participat si membri Fedora

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Lun Aug 24 06:15:33 UTC 2009

On 08/23/2009 01:13 PM, Cata wrote:
> Salut ! Din cate cunosc Nicu Buculei este membru "Fedora Ambassadors".

Salut!
Nu, eu nu sint ambasador desi ceialti baieti au incercat sa ma convinga
sa devin unul (subiectul a devenit un fel de "running joke" in comunitate).

> Stiu ca s-a organizat diverse intalniri la care au participat si membrii
> fedora .
> @Nicu: Crezi ca aceste intalniri fac obiectul urmatorului link? :
> http://fedoraproject.org/wiki/FedoraEvents#FY10_Q2_.28June_2009_-_August_2009.29_3

Oho, multe din ele ar trebui sa fie trecute acolo de catre
ambasadorul/ambasadorii care a organizat participarea Fedora. Asa si-ar
justifica activiatea, si-ar creste credibilitatea si ar avea acces mai
usor in viitor la resurse (fonduri, materiale promotionale).

Hai sa mutam discutia pe lista Fedora unde mi se pare mai potrivita.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community