[fedoraproject.ro] Traducerea documentației Fedora

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 1 09:17:49 UTC 2009

Salutare traducătorilor existenți și celor în devenire,

Recent, Claudia Pascu și-a exprimat interesul pentru a traduce
documentație Fedora în română.

Până acum la documentație am tradus eu puțin și mai recent am văzut că
Florin Dăscălache a contribuit mai mult.

Traducerea presupune lucrul cu niște fișiere în format gettext sau se
poate face direct pe web la
http://localhost/narro/narro_project_file_list.php?l=ro&p=7&pf= unde
se poate căuta rapid și cum sunt traduși unii termeni referiți în
documentație.

Florin a făcut bine că a început cu about-fedora.po, cred că următorul
ca prioritate ar fi install-guide.po .

Claudia, dacă vrei pentru început ar fi bine să fie traduse fișierele
readme* : http://localhost/narro/narro_project_text_list.php?l=ro&p=7&tf=1&st=5&s=readme
. Sunt doar 203 de texte și poți vedea cum e pentru început.

--
Alexandru Szasz

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community