[fedoraproject.ro] Lansare Fedora 11 în UPB

Lun Iun 1 10:20:18 UTC 2009

2009/6/1 Adrian Joian <adrian.joian la fedoraproject.ro>:
> Lansarea oficiala va fi pe data de 9 iunie - zi in care eu personal
> sunt la munca 09:00 - 18:00. Astfel cu parere de rau nu pot sa sustin
> nici o prezentare la Poli.

Păi deci s-a amânat din nou? Credeam că pe 2 iunie e lansarea oficială.

Pe 9 iunie tot studentul e în sesiune deci cred că va trebui să amânăm
evenimentul pentru toamnă. Voi ce credeți?

> Bine inteles ca avem planul 2 sa iesim si sa bem bere . Astept
> sugestii si de la voi.

+1

Tibi

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community