[fedoraproject.ro] [Galceava] Lansare Fedora 11 în UPB

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Lun Iun 1 10:47:17 UTC 2009

On 06/01/2009 01:20 PM, Tibi Turbureanu wrote:

> Păi deci s-a amânat din nou? Credeam că pe 2 iunie e lansarea oficială.

Mda, in timp ce se pregateau imaginile finale s-a descoperit un bug in
Anaconda (installerul, ceva serios, legat de lucrul cu dispozitivele de
stocare). A fost rezolvat dar a fost nevoie de testari suplimentare.

> Pe 9 iunie tot studentul e în sesiune deci cred că va trebui să amânăm
> evenimentul pentru toamnă. Voi ce credeți?

F12 ar trebui sa iasa in noiembrie, oricit ar intirzia, nu are cum sa se
ciocneasca cu o alta sesiune.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community