[fedoraproject.ro] [Galceava] Lansare Fedora 11 în UPB

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Lun Iun 1 12:48:48 UTC 2009

On 06/01/2009 03:43 PM, Daniel Jucan wrote:
>     On 06/01/2009 03:01 PM, Stas SUSHKOV wrote:
>      > CJLUG: cine e dispus să ajute cu un release party F11?
>      > Cel puțin la o bere/suc să ieșim.
>

> Eu sunt primul ce votez +1 pentru eveniment cluj

Asta stii ce inseamna? ca nu ai incotro si trebuie sa te implici in
organizare, asa functioneaza treaba in FOSS.

Tipa daca este ceva cu care te putem ajuta (de exemplu daca vrei un
model de poster sau alte lucruri asemanatoare).

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community