[fedoraproject.ro] [Galceava] Lansare Fedora 11 în UPB

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Mar Iun 2 06:22:34 UTC 2009

On 06/01/2009 07:09 PM, Daniel Jucan wrote:

> Nu ar fi o problema sa ma implic ci doar faptul ca nu am mai organizat
> nici un eveniment sau ceva asemanator :) . Deci am nevoie de ajutor, cum
> se face si cine va veni la intalnirea de la Cluj.

Cred ca poti colabora cu baietii de la GSL (Stas a intervenit in
discutie ceva mai devreme), ei n-au ajutat anul trecut cind am venit
pentru un asemenea eveniment.

In primul rind trebuie sa te decizi ce ar trebui sa fie: o prezentare
(urmata de iesire la o bere) sau o simpla iesire la bere si socializare
cu membrii comunitatii.

Daca e vorba de prezentare atunci trebuie gasit un spatiu (la o
universitate e cel mai bine), citiva oameni (macar 2-3) dispusi sa
vorbeasca si un public care sa ii asculte.

Orice fel de eveniment ai organiza il popularizezi cu mesaje pe listele
demail/forumurile comuntiatilor locale, prin articole scrise pe bloguri,
prin afise sau fluturasi puse in locurile in care se afla publicul tinta
(de ex. in universitati) si chiar prin discutii directe - iti intrebi
cunoscutii/colegii daca ar fi interesati sa participe.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community