[fedoraproject.ro] Prezentare personala - Self Introduction - ajoian

Daniel Jucan danieljucan la gmail.com
Mie Iun 3 19:52:54 UTC 2009

Sunt Jucan Daniel, pe fedora mai exact din toamna, se exclud testarile la
fiecare versiune scoasa anual, asta fac cam cu orice ver. de linux ce apare
noua :)
Pot zice ca experienta in linux am facut-o in Debian, de la debian 3 pana la
debian 5 iar familiarizarea pe slackware 9 - 9.5 nu mai stiu exact. Autorul
a catorva tutoriale bazate pe debian, ceva proiecte grafice si oferind
intr-un timp asistenta pe forum-uri /messinger. M-am mai ocupat  si de
realizarea de template wiki pt. o comunitate de linux, intr-un timp am facut
testari pentru Ubuntu si postarea erorilor, practic eram un QA neoficial.
Intr-un timp propusesem pe site-ul oficial debian.ro sa refac complet fara
pretentii materiale, site-ul, dar nu am primit nici un raspuns. Am mai avut
si alte implicari mai importante sau nu in lumea linux, iar recent am decis
sa revin si pe partea de online, sa ajut dupa o pauza de aproape 2ani. pe
forum-ul fedora ma  cunoasteti cu id-ul hexy08.
Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community