[fedoraproject.ro] Afisul de lansare Fedora 11 la Cluj

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Vin Iun 5 08:13:28 UTC 2009

On 06/05/2009 09:43 AM, Daniel Jucan wrote:
> Ce parere aveti, daca mai trebuie ceva modificat, idei sugestii. Datele
> gen data + locatie vor fi trecute cat de curand. Data se stie, sambata13
> ora 11.
> Link-ul temporar pentru accesarea afisului:
> http://imagesharing.com/storage/09060310918467.jpg

Vorbeam zilele trecute despre afisul asta pe IRC, dar nu stiam cine l-a
facut pentru a avea unde indrepta feed-back-ul...

As folosi pentru textul de pe afis fontul MgOpen-Modata, care este
fontul nostru complementar:
http://fedoraproject.org/wiki/Logo/UsageGuidelines#Complementary_Font

Mi se pare putin cam amestecat stilul de grafica: niste bule de la FC5,
o picatura de la F9 si fundal F11.

Nu e cam mult sa folosesti doua lucruri (bula si picatura) care seamana
cu sigla sar nici una nu este sigla?

Nu crezi ca ar fi utila undeva o adresa, fie ea fedoraproject.org,
fedoraproject.ro sau join.fedoraproject.org?

Sus si jos ai niste elemente grafice care sint putin cam prea aproape de
muchie, s-ar putea sa ai probleme cu marginile la tiparire.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community