[fedoraproject.ro] Afisul de lansare Fedora 11 la Cluj

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Vin Iun 5 08:55:40 UTC 2009

On 06/05/2009 11:21 AM, Daniel Jucan wrote:
> Pe seara cum ajung acasa, fac modificarile :) De fundal ce parere ai, e
> ok, sau va suferi si el modificari ?

Fundalul este bazat pe wallpaperul din Fedora 11, deci pare potrivit
pentru lansarea F11.

Inca ceva: mi se parea mie de la inceput, dar pina acum nu masurasem,
folosesti un format de pagina ne-standard, nu ar fi mai practic sa il
standardizezi (A4, A3), astfel incit la printare sa ocupe optim pagina?

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community