[fedoraproject.ro] [contact] Salutare Fedora Project Romania !!

Nicu Buculei nicubunu la fedoraproject.org
Vin Oct 16 11:46:36 UTC 2009

On 10/16/2009 02:17 PM, gabi.ruta la yahoo.com wrote:
> Ruta Gabriel a trimis un mesaj prin formularul de contact la
> http://www.fedoraproject.ro/contact.
>
> Salut !

Salut Gabi,

> As dori sa aduc cateva cuvinte de apreciere la adresa domeniului
> "www.fedoraproject.ro". Site-ul este bine structurat si organizat.
> Informatiile sunt prezentate foarte coerent si usor de gasit, cu
> link-uri bine gandite.

Ma bucur ca ti-a placut si ai gasit folositor site-ul nostru.

> Este unul din cele mai bune domenii ale comunitatilor de Linux din
> Romania dupa parerea mea, iar Fedora Romania este la ora actuala pe
> locul 1 ca prezenta si ca numar de utilizatori (incluzand si noi adepti)
> in peisajul Linux romanesc. Cea mai puternica si inchegata comunitate de
> Linux.
> Toate cele bune si multa, multa bafta in viitor.

Te invit alaturi de noi, sa contribui pe forum si, de ce nu, chiar cu
articole pe prima pagina.

Te asemenea, in noiembrie vom avea unele intilniri prilejuite de
lansarea Fedora 12. Vor fi anutnate pe site, si daca vrei poti veni si
tu, sa ne cunoastem personal.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community