[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Cata catalinfest la gmail.com
Lun Iun 28 13:52:19 UTC 2010

Dupa o discutie aprinsa cu domnul Nicu , referitor la cine publica si
cine nu pe situl comunitatii
Fedora si faptul ca altii  nu stiu sa scrie (vezi mai jos vorbele sale)
Va prezint aceleasi tip de GRESELI ar trebui corectate, dar care se
pare ca nu intra sub incidenta acestei legi "personale"
dupa cum spune :
IATA ce am spicuit in cateva minute :
Video pe web pentru toata lumea: YouTube si WebM in Fedora
sau
"pune la dispozitie si "
sau poate
"versiunii urmatoare a Fedora,"
sau
"cauta"
sau
"si sa completati acest tutorial. "

Sunt sigur ca un feedback e totdeauna pozitiv atat timp cat se
incadreaza in limitele bunului simpt.

Va multumesc pentru atentie .

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community