[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Cata catalinfest la gmail.com
Lun Iun 28 15:38:55 UTC 2010

Exact !
Incercarea de a monitoriza si modera articolele tinde la zero , sau poate NU .
Din aceasta cauza nu se scrie nimic si nu se publica nimic .
Oamenii nu scriu articole sau tutoriale pentru ca nu au sansa sa apara .
Iar daca ar face asa ceva ar intra intr-o tornada "de nu e bine , mai
modifica" etc
In concluzie munca ta e sa mentii aceasta stare de fapt .
Din aceasta cauza nu vezi necesitatea de a face chiar tu astfel de articole.
Pana la urma de ce sa investesti timp in ceva ce chiar tu incerci sa opresti .
Acum suna mai logic .
Si cu asta BASTA
PS: banuiesc ca stii cine a fost BASTA ?