[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Iun 28 23:28:05 UTC 2010

În data de Ma, 29-06-2010 la 00:47 +0300, Cata a scris:
> @Stas ca sa te lamuresti si tu :
>
> - pai imi trimite Nicu dupa un an ca imi muta articolele
>
> - in loc sa fie multumiti ca s-a completat cu ceva in plus acel site
> , la intrebarile mele ma ia pe sus pe un ton politicos  ca oricum sunt
> un norocos si ar trebui sa ma rog de cineva sa public ceva ( vezi mai
> jos) :

> -cand am intrebat de deciziile comunitatii iata :

> Pai nu e site oficial , nu exista forum , nu exista mailuri ?
>
> Iata ce mai spune  :
> evident ca si eu eu am blog si am scris acolo articolele nu pentru
> [...]

Înseamnă că s-a trezit mai greu Nicu, păcatele lui :)

Oricum, ceea ce se întâmplă pe parte de publicații prin gsl/ubuntu,
încerc să fie sub un control cât de cât, chiar și dacă nu suntem noi
slashdot-ul românesc, bate la obraz.

Cum te mai numești tu traducător la aplicații și documentații dacă nu ai
un articol doamne-ajută.

Spor și ție.

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community