[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Cata catalinfest la gmail.com
Mar Iun 29 06:35:47 UTC 2010

Nu ma intersat decat sa provez ce am considerat ca merita promovat.
Programul Loki e singurul pe care l-am instalat foarte repede pe 2 SO.

Sunt sigur ca toata lumea priveste obiectiv problema .

Raman la ideea ca un site oficial trebuie sa fie un site in care apar
decizii prin vot  liber.

Se poate pune sun sistem de votare si chiar si asa  nimeni nu e obligat sa
stea dupa "pardonul" altuia, nici la corectat , nici la apreciat....

Trebuie sa intelegem ca stilul "ti-am gasit un nod in papura" nu e
apreciat nicaieri pe mapamond,
si pe acelasi considerente am sters tot pentru a evitat un "flame".

Sunt sigur ca sunt altii mult mai buni care pot face mult mai multe tutoriale.
Eu o sa fiu doar un user ;) , o sa am mai mult timp pentru celelalte
proiecte ale mele.
Cool . Mersi
Succes .

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community