[Fedora-trans-bg] Fedora Wiki на български

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Tue Dec 14 18:09:24 UTC 2010

----- Original Message -----
From: <bogo at spisanie.com>
To: <trans-bg at lists.fedoraproject.org>
Sent: Tuesday, December 14, 2010 9:05 PM
Subject: Re: [Fedora-trans-bg] Fedora Wiki на български

> Акаунт система звучи грозно поне на мен :) Система за членство във федора
> ми звучи предизвикателно също.

И на мен ми звучи ... е, не чак "грозно" - не ми харесва. Но пуснах едно
търсене на "акаунт" в гугъл и излязоха 3 400 000 резултата, от които една
голяма част са във връзка със счетоводство и друга, точно в нашия смисъл.
Така или инъче, добила е разпространение.

Гледам, руснаците също са се "озорили":
" " " "
Система учетных записей Fedora
Система учетных записей Fedora содержит информацию о участниках проекта
Fedora и о проектах над которыми они работают. Она используется для
предоставления аутентификации и авторизации к различным компонентам.
" " " "

"аутентификации и авторизации " !

Има и още нещо. Това е система за удостоверяване и упълномощаване, а
наименование на БГ за такова нещо няма, освен може би "Пропускна система" ?

Май по-скоро клоня към "Акаунт система" , а "Система за членство във федора"
ми звучи романтично :)