[fedora-trans-el] Είναι κανείς από το Birgmingham;

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Jun 27 01:42:32 UTC 2007

Στις 26-06-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 08:16 -0700, ο/η Dimitrios Typaldos
έγραψε:
> Καλησπέρα,
>
> βρίσκομαι στο Μπέρμπιγχαμ και πρόσφατα πληροφορήθηκα για το συγκεκριμένο συνέδριο.
> Αν και ακόμα δεν έχω πρακτικά δηλώσει συμμετοχή, ενδιαφέρομαι να παρευρεθώ.
> Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία, νομίζω.

Πράγματι, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία.
Όχι μόνο για τις παρουσιάσεις που είναι πολύ υψηλού επιπέδου, οι
δυνατότητες για επικοινωνία με άτομα από την κοινότητα είναι άψογες.

Κατά την εγγραφή στο συνέδριο μπορείς να βάλεις στο affiliation
"GNOME.gr".

Φιλικά,
Σίμος