[fedora-trans-el] Fwd: Shotwell replaces Gthumb and F-Spot as default photo organizer

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sat Apr 10 20:59:24 UTC 2010

2010/4/10 Thalia Papoutsaki <saliyath at gmail.com>:
> Στις 08 Απριλίου 2010 2:29 π.μ., ο χρήστης Nikos Charonitakis
> <nikosx at gmail.com> έγραψε:

Καλησπέρα θάλεια.

Δεν ξέρω για deadline.
Λογικά και να μην προλάβεις την ημέρα κυκλοφορίας του 13, κάποια
στιγμή θα περάσει η μετάφραση από τα updates του προγράμματος.
Πάντως κάποιος developer επικοινώνησε μαζί μου για να μου πεί οτι έχω
κάνει λάθος στις μεταφράσεις (είδε κάποια μηνύματα fuzzy που αναφέρουν
το f-spot και τάχασε).
Του απάντησα οτι δεν υπάρχει λάθος αλλά είνα απλώς fuzzy μηνύματα από
την μεταφραστική μνήμη. Παρόλα αυτά έχει κόψει το αρχείο που ανέβασα
και δεν το βγάζει στα στατιστικά.
Anyway μπορείς να χρησιμοποιήσεις το συνημμένο του προηγούμενου μου μηνύματος

Νικος