[fedora-trans-el] Meeting και άλλα

Pavlos Tournaris p.tournaris at gmail.com
Fri Mar 5 13:02:53 UTC 2010

       Γεια σας.Κατ'αρχάς να συστηθώ.Με λένε Τουρνάρη Παύλο ή αλλιώς
rexes13.Κάποιοι ίσως με έχουν δει όταν ήμουν στο Athens Digital Week 2009
την ημέρα της παρουσίασης του Fedora 12.Ο Πιέρος και ο Χρήστος σίγουρα με
ξέρουν η Θάλια δεν με θυμάται μάλλον.
      Τέσπα εγώ ακόμα πάω σχολείο (2α Λυκείου) και φέτος δεν έχω πολύ χρόνο
να προσφέρω στις μεταφράσεις.Αν δείτε είχα μεταφράσει αρκετά στο Gnome.
      Μετά από το Athens Digital Week 2009 και την παρουσίαση μου κινήθηκε
το ενδιαφέρον να εγκαταστήσω το Fedora 12 στον υπολογιστή μου.Όμως η
αποτυχία ήταν παταγώδης διότι δεν κατάφερα να κάψω ένα CD σωστά επειδή ο
brasero είχε πρόβλημα.Που λέτε χάλασα 7 CD έτσι.Όταν τελικά έκαψα με άλλο
πρόγραμμα(k3b) ένα CD κατάφερα να κάνω boot στο live cd και να το
εγκαταστήσω.Το πρόβλημα που προέκυψε όμως ήταν ακόμα μεγαλύτερο, καθώς δεν
μπορούσα να μπώ σε άλλο λειτουργικό λόγω της λανθασμένης εγκατάστασης του
Grub.Όπως καταλαβαίνετε απογοητεύτηκα τελείως και το έσβησα και με τα χίλια
ζόρια επανέφερα τον Grub.
      Μετά από αυτό αφού πέρασαν κάμποσοι μήνες (4 για την ακρίβεια)
σκέφτηκα να κοιτάξω το αρχεία είχα πάρει για μετάφραση χωρίς να τα έχω
τελειώσει.Μετέφρασα λίγο ένα .po αρχείο που είχα δηλώσει το οποίο θα
μπορούσα να συνεχίσω αλλά δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη token.
      Πρίν λίγο καιρό είδα το mail για το meeting.Ήθελα πολύ να παραβρεθώ
καθώς διαθέτω account στο FAS(rexes13).Δεν τα κατάφερα όμως.Διάβασα από την
άλλη τα logs.
     1)Ελπίζω να λύθηκε η απορία στη Θάλια για το ποιος είμαι.
     2)Μπορώ να συνεισφέρω στην δημιουργία του forum.Δείγματα της δουλειάς
μου αυτά...
       http://sdsgames.gr/games/efm/forum/gr/
       http://sdsgames.gr/games/efm/forum/en/
   Είναι 2 forum που έχω στήσει εξ ολοκλήρου ο ίδιος για την S.D.S. Game
Studios <http://www.sdsgames.gr/index.php>.
  Αυτά από εμένα.Ελπίζω να μην σας κούρασα.Θα τα πούμε.ΑΝ κάποιος με
χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο ας ζητήσει από το Χρήστο να επικοινωνήσει
μαζί μου.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Τουρνάρης Παύλος(rexes13)!!