[fedora-trans-el] Meeting και άλλα

Pierros Papadeas ppapadeas at gmail.com
Fri Mar 5 17:28:19 UTC 2010

2010/3/5 Pavlos Tournaris <p.tournaris at gmail.com>:
>        Γεια σας.Κατ'αρχάς να συστηθώ.Με λένε Τουρνάρη Παύλο ή αλλιώς
> rexes13.Κάποιοι ίσως με έχουν δει όταν ήμουν στο Athens Digital Week 2009
> την ημέρα της παρουσίασης του Fedora 12.Ο Πιέρος και ο Χρήστος σίγουρα με
> ξέρουν η Θάλια δεν με θυμάται μάλλον.

Σε θυμάμαι Παύλο απλά δεν είχα κάνει την αντιστοίχηση με το όνομα :)

>       Τέσπα εγώ ακόμα πάω σχολείο (2α Λυκείου) και φέτος δεν έχω πολύ χρόνο
> να προσφέρω στις μεταφράσεις.Αν δείτε είχα μεταφράσει αρκετά στο Gnome.

Λογικό, μην αγχώνεσαι! Take your time...

>       Μετά από το Athens Digital Week 2009 και την παρουσίαση μου κινήθηκε
> το ενδιαφέρον να εγκαταστήσω το Fedora 12 στον υπολογιστή μου.Όμως η
> αποτυχία ήταν παταγώδης διότι δεν κατάφερα να κάψω ένα CD σωστά επειδή ο
> brasero είχε πρόβλημα.Που λέτε χάλασα 7 CD έτσι.Όταν τελικά έκαψα με άλλο
> πρόγραμμα(k3b) ένα CD κατάφερα να κάνω boot στο live cd και να το
> εγκαταστήσω.Το πρόβλημα που προέκυψε όμως ήταν ακόμα μεγαλύτερο, καθώς δεν
> μπορούσα να μπώ σε άλλο λειτουργικό λόγω της λανθασμένης εγκατάστασης του
> Grub.Όπως καταλαβαίνετε απογοητεύτηκα τελείως και το έσβησα και με τα χίλια
> [...]

Να φανταστώ ότι το άλλο λειτουργικό ήταν Windows και μάλιστα Vista ή 7
και άρα ο Grub δεν μπορούσε να βρεί το σωστό partition... Κρίμα που
δεν μας μίλησες, γιατί η λύση στο προβλημά σου ήταν η αλλαγή ενός
αριθμού στο grub...

> [...]
> μπορούσα να συνεχίσω αλλά δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη token.
>       Πρίν λίγο καιρό είδα το mail για το meeting.Ήθελα πολύ να παραβρεθώ
> καθώς διαθέτω account στο FAS(rexes13).Δεν τα κατάφερα όμως.Διάβασα από την
> άλλη τα logs.
>      1)Ελπίζω να λύθηκε η απορία στη Θάλια για το ποιος είμαι.
>      2)Μπορώ να συνεισφέρω στην δημιουργία του forum.Δείγματα της δουλειάς
> μου αυτά...
>        http://sdsgames.gr/games/efm/forum/gr/
>        http://sdsgames.gr/games/efm/forum/en/
>    Είναι 2 forum που έχω στήσει εξ ολοκλήρου ο ίδιος για την S.D.S. Game

Σίγουρα θα είναι πολύτιμη η βοήθειά σου.. Κοίτα την λίστα για τις
ανακοινώσεις σχετικά!

>   Αυτά από εμένα.Ελπίζω να μην σας κούρασα.Θα τα πούμε.ΑΝ κάποιος με
> χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο ας ζητήσει από το Χρήστο να επικοινωνήσει
> μαζί μου.

Θα χαρούμε πολύ να σε ξαναδούμε στο OpenFest 2010 αν έχεις χρόνο!

Τα λέμε!

~π

--
Pierros Papadeas