[fedora-trans-el] Meeting και άλλα

Thalia Papoutsaki saliyath at gmail.com
Fri Mar 5 20:29:17 UTC 2010

Αχα!!!
Ωστέ εσύ είσαι ο rexes 13!!! Σ έβλεπα κι εγώ στο transifex κι ελεγα ποιος
είναι, ποιος είναι... :P
Φανταζόμουν πως είσαι εσύ αλλά βρήκα και την ευκαιρία να ρωτήσω στο irc που
είμασταν όλοι μαζί. Σε θυμάμαι κάπως από το ADW αλλά που να φανταστώ το nick
σου.
Μην αγχώνεσαι για τις μεταφράσεις καθόλου. Ήδη έχεις κάνει πολλά και
φαντάζομαι πως ο χρόνος σου θα είναι καi ελάχιστος.
Οπότε take your time! Και ότι βοήθεια θέλεις, εδώ! Ακόμα και για την
παραμικρή ερώτηση.
Για να σου απαντήσω και για το tokens, προσωπικά δεν ξέρω, οπότε ας
ελπίσουμε να απαντήσει κάποιος.

Αν μπορέσεις πέρνα από το ΟπενΦεστ να σε δούμε :)
Αυτά από εμένα.

..θάλεια..