[fedora-trans-el] [team-gnome-gr] Μετάφραση μενού σε διανομές που βασίζονται σε GNOME

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sun Mar 28 14:30:34 UTC 2010

Νομίζω οτι πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό...
Πρόταση δικιά μου στη μετάφραση του string:
-αν περιέχει όνομα εφαρμογής την βάζουμε και εμείς.
-αν δεν περιέχει δεν την βάζουμε.

Μένει να αποφασίσουμε πως θα φαίνεται καλύτερα όταν υπάρχει το όνομα
εφαρμογής. Δηλαδή αν το βάλουμε μπρος,πίσω στην μεση κτλ

Νικος