Re: [Fedora-trans-fa] انتخاب هماهنگ کننده تیم

mohsen saeedi mohsen.saeedi at gmail.com
Mon Mar 16 11:47:20 UTC 2009

با عرض سلام
جناب آقای مجدزاده
بنده به عنوان یکی از اعضای شرکت فارسی‌وب شریف که جزو بزرگان و پیشقدمان در
زمینه امر ترجمه بوده‌ایم و هستیم و اکثر ترجمه‌های فدورا هم به نام بچه‌های
شرکت ما upstream  شده است به جرات می‌گویم که شما نه تنها کاری به عنوان
هماهنگ کننده برای این تیم انجام نداده‌اید بلکه حتی sponsor  بچه‌های  ما هم
نشدید. اینها هیچ شما حتی قوانین مربوط به upstream کردن رو نمی‌دونید و فکر
می‌کنید که اگر کسی عضو بشه می‌تونه ترجمه بفرسته. ترجمه‌ها باید استاندارد
باشه نه اینکه هر کی هر جوری دلش خواست ترجمه کنه. الان فکر کنم اکثر افراد
موافق تعویض هماهنگ کننده تیم هستند و من از آقای دانشور خواهش می‌کنم که با
توجه به نظر اکثریت این قضیه به مدیران تیم فدورا اعلام شود تا در همین لیست
ایمیل رای‌گیری نیز انجام شود.
جناب آقای مجد‌زاده من مدیر شبکه فارسی‌وب هستم و جزو دوستان صمیمی روزبه
پورنادر. تا اونجایی هم که می‌دونم شما کم و بیش بهر حال روی ما شناخت دارید.
فکر کنم بهتره که ما بتونیم تجارب خودمون رو در زمینه به حد اعلا به کار بگیریم
بهر حال ما به بچه‌های که قبلا کار ترجمه زیاد کردند بیشتر از شما دسترسی
داریم. وگرنه خودتون هم می‌دونید که هماهنگ کننده در دنیای مبدا باز هیچ
فایده‌ای نداره جز زحمت.
با تشکر

--
Mohsen Saeedi