Re: [Fedora-trans-fa] انتخاب هماهنگ کننده جدید

mohsen saeedi mohsen.saeedi at gmail.com
Tue Mar 17 19:03:08 UTC 2009

با سلام
با تشکر مجدد از آقای مجد‌زاده و دانشور.
بنده کوچکتر از اونی هستم که بخوام کاندیدا بشم ولی با اجازه همه بزرگان
فارسی‌سازی (روزبه پورنادر، بهداد اسفهبد، هدایت وطن‌خواه،‌ میلاد ذکریا و تمام
دوستان زحمت کش در این زمینه) جهت پیشبرد اهداف این مجموعه علیرغم مشغله زیاد
اعلام کاندیداتوری می‌نمایم. امیدوارم که در صورت انتخاب شدن بتونم گامی در
پیشبرد اهداف گروه بردارم
نام کاربری: saeedi
صفحه ویکی: https://fedoraproject.org/wiki/User:Saeedi
بنده هم سال نو رو به شما و تمام اعضای لیست و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم.

--
Mohsen Saeedi