Release Notes ?? Fedora 7

???? ?????????? igor at prevod.org
Fri Apr 27 07:22:37 UTC 2007

Поздрав свима,

На жалост, у земљи наступају првомајски празници (празнујемо рад нерадно ;)) који трају до 3. маја. Тих дана нећу бити за рачунаром пошто идем на кратак одмор.

Остављам вас да се стога организујете међусобно, будите добри и немојте да се свађате! ;)

Игор Несторовић
Превод Гнома (GNOME) на српски језик