Re: Где слати преводе?

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sat Aug 18 18:40:50 UTC 2007

On 8/18/07, Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca> wrote:
> Прилично сам збуњен где са овим новим системом. Више не знам где шта
> постављам и коме пријављујем грешке. Колико сам ја разумео, трасифекс би
> требао то да поправи, али га још нема.

I ja, zato mislim da samo čekamo dok se stvari sa Transifexom ne
slegnu. U međuvremenu samo da držimo oko i radimo po starom na
uobičajenim CVS sistemima (redhat.com i fedoraproject.org).

> Када смо већ код превода, мислиш ли да је време да поставимо позив за
> помоћ у преводу на федорину (ФСН) страницу? Већ имамо око 30 пријављених
> корисника, а бар петорица редовно посећују страницу.
>
> Можда добијемо још помоћи.

U tih pet smo ti, ja i urke. Mislim da je još rano, pogotovu zbog ovih
nerazrešenih administrativnih stvari, a i u relativno smo dobroj
poziciji sa prevodom za sada. Možda za F9 ciklus.

Pozdrav,
Miloš