Fwd: Lokalizacija Fedora 8 Linuks distribucije - poziv na saradnju

S V pretorijanac07 at yahoo.com
Sat Dec 22 17:50:06 UTC 2007

Ja se slažem da pomognem, iako sam sada u najgorem periodu sa ispitima.
Što se tiče toga da je to neka ideja ove države, ja u to lično ne verujem. Oni su sklopili pakt zna
se sa kim, i od njihove podrške bilo čemu dobrom, po mom mišljenju, ne treba očekivati ništa naročito.
Ali, kao što rekoh, uradiću što mogu koliko mi vreme dozvoli. Ako je u pitanju i promovisanje nečega, mogu da pomognem
jer sam na informatičkom smeru u školi koja je verovatno pola prihoda od školarina umesto u nešto pametnije
dala Microsoftu. Očekujem predloge.
Pozdrav.