Fedora 7

Igor Nestorović igor at prevod.org
Wed Jun 13 08:32:23 UTC 2007

Здраво свима,

Пре свега да вамсе пожалим да ми је жао што нисам у могућности активно да учествујем у раду заједнице због ситуације на послу. Ипак, жеља је и даље присутна и надам се да ће поново бити прилике да нешто допринесем.

Инсталирао сам ново издање пре недељу дана и први устисак је повољан, неке ствари које до сада нису по први пут раде.

Питање: подизање система није преведено, такође ни GDM, јел' то грешка пакера пакета или нисмо стигли на време, нисам пратио статус превода?

Могућа буба: када се изабере српски (ћирилица) као подразумевани језик окружења, и ако додам корисника у /etc/sudoers, систем се "закуцава" при пријављивању у Гном (стигне до позадине радне површи и не учитава ништа више, дакле нема панела нити било чега другог, само балони). /var/log/messages се пуни python грешкама о уникоду, тако да сумњам да овде постоји нека веза са изабраним локалитетом. Пре свега потребно је да неко произведе исту грешку да видимо да ли је заиста то у питању.

Поздрав,

Игор Несторовић
Превод Гнома (GNOME) на српски језик
http://prevod.org/osobe/Jung