sys-conf-rootpassword

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon May 7 15:37:43 UTC 2007

On 5/7/07, Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca> wrote:

> То је ново у Федори 7 (тренутно користим Т4). Вероватно користиш Федору
> 6. У сваком случају, settroubleshoot и system-config-selinux још увек
> нису потпуно преведени (за settroubleshot мислим да програмер није
> покупио нове преводе, јер смо ми превели све).

I ja sam nabacio F7test4, ali nažalost nisam imao puno vremena da je
"provozam". U CVS-u smo preveli sve što se moglo za policycoreutils i
setroubleshoot, i vrlo je verovatno da programeri nisu osvežili nizove
za prevod kao i u sys-conf-rootpassword slučaju. Čudi me da niko drugi
do sada nije primetio i otvorio grešku, sada je možda kasno za izdanje
jer je razvoj čini mi se zamrznut.

> Супер. Следеће две недеље нећу баш имати превише времена за превод.
> После тога ћу кренути на нови install-guide.

Nema problema, krckaćemo ga kad stignemo.

> Шта ћемо са укусима и скринкастовима?
>
> Ја сам да се уради нека сложеница за скринкаст, а што се тиче укуса или
> ароме, свеједно ми је.

Slažem se što se prvog tiče (bilo bi još bolje da čujemo i predloge od
Igora i Danila, imamo još 3 dana), a za drugo onda biram aromu :)

Pozdrav,
Miloš