Fedora 9 rezime

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Wed Apr 9 11:14:57 UTC 2008

Veliki pozdrav svima,

Mislim da možemo biti jako ponosni na sledeći učinak za Fedora 9
izdanje, naročito nove kolege iz IC-a na masivnoj dopuni various
modula:

http://translate.fedoraproject.org/releases/fedora-9
http://translate.fedoraproject.org/releases/various

Nakon dovršavanja dokumentacije i uobičajene pauze nakon izdanja,
mislim da bi trebalo da se bacimo na dalje usaglašavanje rečnika i
stila, peglanje manjih problema, i nove ideje oko organizacije budućeg
rada.

Još jednom, sjajno odrađen posao, čestitke svima, F9 će verujem biti
najkompletnije i najkvalitetnije lokalizovana Linux distribucija kod
nas, a da je dostupna direktno za preuzimanje sa sajta matičnog
projekta.

Sve najbolje,
Miloš

P.S. Nadam se da Bojan, Miroslav, Nikola, Miloš, Marko, i Jovan neće
imati ništa protiv da se i njihova imena pojave na spisku saradnika na
viki stranici našeg tima?