Re: Pomoć?

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Wed Dec 17 21:03:02 UTC 2008

Bogane,

Dobro došao u tim za lokalizaciju Fedora projekta na srpski jezik!

Svaka pomoć se jako ceni, i nadam se da ćemo imati uspešnu saradnju.

Što se tvog pitanja tiče, pretpostavljajući da koristiš poslednje F10
izdanje koje ima izvesnih problema sa izborom ćiriličnog lokaliteta
sr_RS.UTF-8, predlažem sledeće:

- ručno postavljanje za ceo sistem u datoteci /etc/sysconfig/i18n, ili

- ručno postavljanje za korisnika u datoteci ~/.dmrc

Puno pozdrava,
Miloš