Re: Pomoć?

Bogdan Gavrilovic bogdan.gavrilovic at gmail.com
Tue Dec 23 16:44:35 UTC 2008

Поздрав,
Одлична идеја да се "представим"...
С'тим на уму, да кренем од превођења прво...
- До пре годину дана сам редовно радио преводе subtitles са енглеског на
српски, наравно за филмове и серије, мислим да и сада могу да се нађе неки
моји преводи на неколико сајтова за преузимање subtitles. Знам да то
претерано нема везе са техничким превођењем, али с'обзиром да сам завршио
средњу електротехничку где се учио искључиво технички енглески, мада то и
није било претерано битно, јер сам знао одлично енглески и пре средње.
Немачки и руски, које такође "знам", не бих смео да се усудим да преводим
иоле озбиљнији текст.
Укратко, поприлично добро знам енглески језик, провео сам неко време(скоро
годину дана) у САД.

- Што се самог софтвера тиче, ја сам програмер, мада, реално, моје знање
програмирања није од никакве користи за Линукс.
Ја сам .NET dev, C#, ASP.NET и SQL Server 2000,2005... имам 3 Microsoft
сертификата(један је додуше сада већ obsolete), али као што рекох то нема
претеране, тачније никакве, везе са Линукс.
Знам Java-у и С/С++, али ни приближно добро као С#...
Такође се бавим и веб дизајном(по потреби, али избегавам), користим алатке
као што су нпр: Dreamweaver, Photoshop...

To би отприлике било то... ако имате неко питање у вези претходно написано,
слободно питајте.

Ја сам се у последње време бавио, највише, "чачкање" Fedore, пробао сам и
KDE верзију, мада сам одустао од исте, иако све оно лепо изгледа, из једног
простог разлога... не желим да мој Линукс изгледа као Windows... имам већ
Висту, која то управо ради...

Свако добро.

--
Pozdrav i sve najbolje!