Planovi za F9

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Fri Mar 21 17:33:47 UTC 2008

2008/3/21 Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca>:
>  Иначе, морам да поменем да су у едукационом центру одрадили супер посао.
>  Превели су све што нисмо ми стигли, чак и summary модул.
>
>  Момци свака част.
>
>  Само сте требали бити у већем контакту да не радимо дупли посао. У
>  сваком случају имаћемо скоро 100% превода за Федору 9.

Pošto čini me se da samo nas dvojica imamo naloge za Transifex, kako
želiš  da podelimo stapanje ovih rezultata u F9? Npr. ja da uzmem A-R,
a ti S-Y?

Moja strategija je da za svaki modul odradimo msgmerge koristeći
najsvežiji POT, pa da uradimo diff sa našim tekućim PO datotekama
(takođe uz isti POT) i ručno prođemo i spojimo šta treba?

Pozdrav,
Miloš