Fwd: F10 Translation Deadline pretty close (21/10)

Bojan Jovanovic bojov at fon.rs
Sat Oct 18 18:18:49 UTC 2008

Ne znam tačan broj fajlova, koje smo odradili, do sutra.
Sutra šaljemo izveštaj šta smo i koliko uradili.
Planirali smo da sredimo desc.po ali će nam najverovatnije opet pobeći.
(falj sa najmanje stringova ali zato najvećim brojem reči, ako se dobro
sećam oko 40% ukupnog boja reči je u tom fajlu.)

Do sutra
pozdrav
B.