Re: initscripts - shut down? i još po nešto

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sun Oct 19 23:08:21 UTC 2008

2008/10/19 Bojan Jovanovic <bojov at fon.rs>:
> Da, mnogo prihvatljivije je podižem/spuštam. Bez obaranja sa stola :)

Mada kažu ljudi u struci često i "obori sistem" i sl. Meni zvuči skroz
cool, onako "majstorski" žargon, ali ako se ostalima čini
neprofesionalno, onda će biti spuštanje.

> A sad rezime koji obećah:
> - sve datoteke za f10 do 100%
> - sve datoteke iz various-a, i to iz dela applications (*)
> što je ukupno 25 datoteka koje su u prilogu poruci.
> *kolega sa liste, Pravda, javio se i preuzeo na sebe da prevede PulseAudio
> datoteke, kojih ima tri, što ukupno daje ~420 stringova

Svaka vam čast! Pokušaću da utopim i ono što smo mi uradili (ja sam
uglavnom malo polirao anacondu, danas sam dopunio i install-guide) i
da krenem da postavljam kroz Tx sutra polse posla.

> Za desc ćemo sutra uraditi retrospektivu onoga što je urađeno i poslati ono
> što imamo. Ali on neće biti gotov za utorak.
>
> Summary.po, druga datoteka pored desc.po datoteke iz modula specspo, će
> verovatno biti završena u toku sutrašnjeg dana i poslata (problem koji je
> postojao do bukvalno ovog momenta jeste da je na Fedora Translations
> stranici, stajalo da datoteka ima 1179 nelokalizovanih stringova, ali kada
> se prevuče i otvori nije uopšte bilo stringova za prevođenje, već samo nešto
> više od 8000 prevedenih stringova; gde je bio problem, ne znamo)

Da, čini mi se da su Fedorini veb alati za prevođenje malo zakazali u
ovom ciklusu.

Statistika (Damned Lies - DL) zna da se zakoči pa ne bude osvežavanja
par dana dok neko ručno ne ubije neki cron posao. Tako da ja obično
proverim i direktno u VCS riznicama - kroz Transifex, pa na spisak
modula, pa svaki ima gore desno ikonicu koja je veza ka VCS reznici
gde je modul smešten, pa onda ručno preuzimam pot i naše po datoteke
da bih video stvarno stanje stvari. Mukotrpno i sporo, ali se sve
nadam se da će integracija DL-a i Tx-a jednog dana proraditi...

Pozdrav, i čujemo se ovih dana oko završnice!