Re: initscripts - shut down? i još po nešto

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon Oct 20 20:00:58 UTC 2008

2008/10/20 Bojan Jovanovic <bojov at fon.rs>:

> Možda mogu da se smatram čovelom iz struke posle 23+ godina bavljenja
> računarima ;) Joj ne da ga obaram, nego mi nekad dođe da ga izbacim kroz
> zatvoren prozor. :)
> Kroz celu golgotu koju smo prošli, u polušaju pravljenja osnove zajedničkog
> rečinka za projekte ministarstva, jedna teza izrečena u celom tom misaonom
> procesu me je jako dojmila. A to je da  (probamo da) približimo svet
> računara, a posebno slobodnog softvera, običnim smrtnicima. A sa druge
> strane me je užasavalo kad odem kod majstora da mi zameni gurtnu jer se
> razjela :))))
> [...]

Dogovoreno, da nekome slučajno ne bi otišla gumbla na blajbingeru ;)

Inače sam upravo dovršio anacondu, ostalo je bilo malo da se doradi i
da se utopi sa nekim mojim (uglavnom kozmetičim) izmenama. (E da,
čudno je da je u vašoj verizji na par mesta ručno rađen \n prelom
redova, a mislim da nema potrebe.) Pokušavam da postavim krajnji
rezultat na Tx, ali je izgleda večeras na klimavim nogama.

U svakom slučaju nastavljam dalje, i ako bude raizlike u onome što ste
poslali i što je otišlo na server poslaću nazad diffove u arhivi.

Pozdrav,
Miloš