desc.po

Bojan Jovanovic bojov at fon.rs
Tue Oct 21 10:07:41 UTC 2008

AAAAAAAAAAAha :)
ustvari potrebno je obratiti pažnju prilikom unosa.
hmmm, znači ako bih otkucao sa latinčnom tastaturom X u utf-8 onda ne bi
bilo problema.
UUUU baš smo se zakomplikovali sa pismima, višeznačnostima i ostalim
zafrkancijama.
U stvari sve spada pod odgovornost onoga koji unosi prevedeni tekst.

E Vuče, Vuče, šta nam uradi :))