Status F10 prevoda

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Tue Oct 21 17:57:03 UTC 2008

On Tue, Oct 21, 2008 at 6:38 PM, Igor Miletic <igor.miletic at gmail.com> wrote:

> Убацио сам још и system-config-printer,  и направио сам неке измене у
> audit-viewer-у и virt-df. Како да убацимо ове све virt* ставари, изгледа да
> не може кроз transifex?
>
> Од осталих ствари убацићу liveusb, packagekit, policycoreutils, revisor и
> sectool (нисам сигуран колико ћу детаљно прегледати све модуле). Следећи се
> не могу убацити virt* (седам модула), pyjigdo, rpm,
> service-discovery-applet, ако неко зна како да их убацимо нека јави или их
> сам постави.

Pa ja sam već postavio izmenjen audit-viewer sinoć, ti si ga sada samo
vratio bez mojih izmena, tj. sa par grešaka koje sam bio ispravio...

Policycoreutils sam takođe postavio sinoć.

Molim te pogledaj malo log i razlike (ili u TX-u ili direktno u VCS-u)
pre postavljanja sledeći put.

Za sys-conf-printer mi se čini da si postavio latinicu samo za master
granu jer se ne vidi u f10 statistici, ona izgleda gleda 1.0.x granu,
dok za ćirilicu vidim lepo dve predaje u gitu.

Za ostale, ne znam šta da ti kažem, za virt-* možemo dodati u onim
Bugzilla izveštajima koje je Noriko otvorio.

mango-lassi i service-discovery-applet sam ja još pre mesec dana
poslao direktno na email, ali čovek ne odogovara, a u Bugzilli ne
postoje.

Mogu da pošaljem emailom rpm prevod, jer sam ranije već to radio i
čovek nam je izašao u susret.

Ostatak valja odraditi preko Bugzille (sa CC-om na listu) kako ih ne
bi zaboravili.

Inače da se ja pitam, ne bih se ni zamarao oko prevođenja modula koji
nisu u Tx-u...

Pozdrav,