Fedora-trans-sr Digest, Vol 19, Issue 24

Ferenc Pravda pravda013 at fedoraproject.org
Tue Oct 28 14:16:59 UTC 2008

> U sledeće dve nedelje nam je kao jedini veliki zadatak ostala
> dokumentacija (rok je 13. nov čini mi se), naoričto Beleške o izdanju,
> ima li zainteresovanih? Razbićemo na odeljke kako bi što pre završili,
> ja sam krenuo od početka i stigao sam do odeljka "Virtualization" koga
> nameravam da dovršim. Evo okvirnog spiska, ali nažalost redosled nije
> isti kao u POT datoteci, mada mislim da možemo nekako da se podelimo:
>
> http://fedoraproject.org/wiki/Docs/Beats
>
> Pozdrav,
> Miloš

I ja bih da učestvujem, ako sam još uvek dobrodosao u grupi!?
Naravno, znam da od mene u lokalizaciji do sada nije bilo bas velike
koristi, ali bih da ucestvujem u prevođenju ako se slazete. Za viked
sam u Novom Sadu, jer LUGoNS organizuje Install Day, pa idem da vidim
kako to izgleda (po prvi put, jer imam u planu isto za Fedoru u
Vršcu), a u međuvremenu sam svake noci vaš.

Pozdrav,

--
Ferenc Pravda
Fedora Ambasador
pravda013 at fedoraproject.org

Key Fingerprint:
8A76 A556 EC86 7222 0EF0 B9E8 76AF BB74 9A3F B4B6

http://fedoraproject.org/wiki/Pravda013_ENGLISH
http://fedoraproject.org/wiki/pravda013  (Serbian)