Planovi za Fedoru 12

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sat Aug 1 17:08:42 UTC 2009

Pošto nam se približava početak prevodilačkog ciklusa za Fedoru 12
[1], ne bi bilo loše da se kao i obično prebrojimo i vidimo koliko ko
vremena može da posveti lokalizaciji sledećih meseci.

Ja sam kao i obično zainteresovan i vremenog ograničen uglavnom na
održavanje glavnih modula, a možda ne bilo loše ni da se malo bacimo i
na neku dokumentaciju - npr. već sam prebacio Korisnički vodič sa
bošnjačkog na ćirilicu, ali ima gomila posla oko prilagođavanja za
srpsko govorno područje (terminologija, stil, itd.). Zanimljivi bi
bili još i zastareli, obimni Vodič kroz instalaciju, kao i novi,
sažeti Vodič za brzi početak instalacije [2].

Veliki pozdrav svima,

[1] https://www.redhat.com/archives/fedora-trans-list/2009-July/msg00033.html
[2] https://www.redhat.com/archives/fedora-trans-list/2009-July/msg00119.html