Planovi za Fedoru 12

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon Aug 3 17:33:31 UTC 2009

Ćao Igore!

2009/8/1 Игор Несторовић <igor at prevod.org>:
> Могу да се укључим у овај циклус превода, али размишљам, можда је боље
> да се бацимо на долокализацију Гнома него на превођење документације
> Федоре, мислим да је свима јасно због чега.

I meni je žao što lokalizacja Gnoma stagnira u poslednje vreme. Mada
moram priznati da sam pomalo i razočaran situacijom, naročito pored
potencijala onolike Ubuntu zajednice u Srbiji, kao i državno
sponzorisanih projekata kao što je cp6linux i onaj na FON-u. Ovo je
samo moje lično mišljenje.

E sad, očigledno je da je u FLOSS svetu svako naravno slobodan da
svoje vreme uloži u cilj za koji smatra da je važniji. Ako želiš da
posvetiš malo više vremena Gnomu nego Fedori - samo napred. ;)

Pošto se pored nas hardkor dvojice niko još nije prijavio da pomogne
oko F12, ja ću pokušati da nastavim sa održavanjem lokalizacije Fedore
na nekom pristojnom minimumu. Možda dobacim i nešto za Gnom, ali
nažalost ne mogu da se obavežem.

Pozdrav,