Idemo dalje

Goran Rakic grakic at devbase.net
Sat Jul 31 18:52:42 UTC 2010

Dana Sub, 31 Jul, 2010 14:08 , Milos Komarcevic‡ je napisao
> Nakon pet godina i devet Fedora izdanja, mislim da je doslo pravo
> vreme da neko sa svezim entuzijazmom i novim idejama, ili sa nekim drugim
> pobudama, preuzme dalju brigu o nasoj lokalizaciji Fedore.

Milose,

Hvala ti za posvecenost i angazovanje. Iako ne koristim Fedoru, tvojim
radom i ukazivanjem ispravljeni su i propusti u lokalizaciji drugih
distribucija.

Divim se nivou koji ste postigli i ispratili kroz prethodna izdanja
Fedore. Licno si dao odlican primer kako to treba da se radi. Samo mogu da
pozelim da timovi lokalizacije drugih distribucija budu makar nalik na
Fedoru.

Mogu samo da pozelim da novi koordinator/ka zadrzi tvoju pozrtvovanost.
Ako postoji vise ljudi u timu sa ovlascenjima da proslede prevod dalje
nema razloga da se zuri ili stvara pritisak za novo imenovanje.

Nadam se da ce ti slobodno vreme ipak dozvoljavati da i dalje uspesno
saradjujemo sa ciljem da srpski jezik bude potpuno podrzan na racunarima
pod GNU/Linuks sistemom.

pp,
Goran