О нама

Goran Rakic grakic at devbase.net
Sat Feb 2 22:58:13 UTC 2013

Тиборе,

Добро дошао међу дружину.

Како сам већ написао у приватном одговору нисам одобрио ваш захтев
на Трансифексу (https://fedora.transifex.com/) за приступ пројекту
локализације Федоре на српски језик јер чланови могу бити појединци,
а не удружења. Позив је отворен за појединачне чланове.

Како на листи има људи који ме лично познају, нагласио бих да Тибор
представља неку нову Мрежу за слободан софтвер Србије из Суботице, и
да нема везе са групицом коју смо чинили Јелић, Чукић, Урошевић,
Живанић, ја и други. Мени лично је ова околност веома несрећна, али
ћу се уздржати од коментара.

У традицији овог пројекта је да се сав превод објављује на ћирилици и
латиници. Заправо када се једном преведе ћирилицом, транслитерација у
латиницу је готово аутоматска. Две муве, једним ударцем.

Од корисних приручника, најбољи су они које је саставио Часлав Илић, а
пре свега Стилски водич[1] и Приручник за слободног преводиоца[2].

[1] http://sr.l10n.kde.org/stilvod.php
[2] http://sr.l10n.kde.org/prisloprev.php

У раду користимо Сверачунарски појмовник[3] о коме се прича на дописној
листи Српска отворена рачунарска терминологија[4].

[3] http://sverapoj.nedohodnik.net/gloss/
[4] https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!forum/sorta

Чак и без чланства на Трансифексу можеш преузети и превести ПО
датотеку,
а неко ће је већ прегледати и проследити даље. Мислим да немамо никакве
приоритете, па изабери према интересовању да ли би то била локализација
сајта пројекта, документације или неких програма из дистрибуције. Када
и други виде резултате, биће лакше са одобравањем чланства. Преводиоци
на Трансифексу имају слободу да сами објављују преводе, па ми је
логично
да се чланство одобри тек након показаних резултата.

пп,
Горан